Forum Blood Warriors

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzatam zbrojownie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Blood Warriors Strona Główna -> Handel
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bastian
Szczęnię



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:44, 23 Gru 2006    Temat postu: Sprzatam zbrojownie

Jadowity noz zwinnosci
Bron jednoreczna
Obrazenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, szansa trafienia krytycznego bronia +3 %, ZWINNOSC +3
Wymagania: ZWINNOSC: 18, POZIOM: 11

Palka Drakuli
Bron jednoreczna
Obrazenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, +2 do PKT KRWI za kazde trafienie
Wymagania: WIEDZA: 10, POZIOM: 15

Miecz Mocy
Bron jednoreczna
Obrazenia: 14 - 17
Cechy: Trafienie +6, obrazenia broni +5
Wymagania: SILA: 18, POZIOM: 15

Opiekuncza Palka Odwagi
Bron jednoreczna
Obrazenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, PKT ZYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h, ZWINNOSC +4, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 21

Opiekunczy Noz
Bron jednoreczna
Obrazenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, PKT ZYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 14

Utwardzana Obrecz
Helm
Obrona: 3
Cechy: CHARYZMA +5, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 7, SILA: 2

Sztylet Odwagi
Bron jednoreczna
Obrazenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, ZWINNOSC +4, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 10

Miedziany Amulet
Amulet
Cechy: WYGLAD +6
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLAD: 2

Dobry Jadowity Rapier
Bron jednoreczna
Obrazenia: 11 - 15
Cechy: Trafienie +15, szansa trafienia krytycznego bronia +5 %
Wymagania: ZWINNOSC: 23, POZIOM: 21

Dobra Palka Bolu
Bron jednoreczna
Obrazenia: 20 - 24
Cechy: Trafienie +6, obrazenia broni +15, ZWINNOSC -5
Wymagania: ODPORNOSC: 10, POZIOM: 10

Palka Zemsty
Bron jednoreczna
Obrazenia: 23 - 26
Cechy: Trafienie +4, obrazenia broni +20, obrona przedmiotów = 0
Wymagania: SILA: 5, POZIOM: 15

Pika Zarazy
Broń dwuręczna
Obrażenia: 20 - 55
Cechy: Trafienie -10, obrażenia broni +15, obrona postaci -8
Wymagania: SIŁA: 18, POZIOM: 23, ODPORNOŚĆ: 15

Dobry Rapier Bolu
Broń jednoręczna
Obrażenia: 26 - 30
Cechy: Trafienie +15, obrażenia broni +15, ZWINNOŚĆ -5
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 10, POZIOM: 22, ODPORNOŚĆ: 10

Maczuga Hazardzisty
Broń dwuręczna
Obrażenia: 10 - 26
Cechy: Trafienie -8, WPŁYWY +6, minimalne obrażenia -2 %, maksymalne obrażenia +2 %
Wymagania: SIŁA: 25, POZIOM: 8

Kask Ochrony
Hełm
Obrona: 9
Cechy: obrona +6
Wymagania: SIŁA: 13, POZIOM: 4

Helm Przezornosci
Hełm
Obrona: 7
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2
Wymagania: SIŁA: 9, POZIOM: 1

Jadowita Palka Zarazy
Broń jednoręczna
Obrażenia: 13 - 16
Cechy: Trafienie +4, szansa trafienia krytycznego bronią +3 %, obrażenia broni +10, obrona postaci -8
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 13, POZIOM: 19, ODPORNOŚĆ: 15

Dobry Okrutny Nóż Mocy
Broń jednoręczna
Obrażenia: 23 - 24
Cechy: Trafienie +8, obrażenia broni +15
Wymagania: SIŁA: 15, POZIOM: 10

Dobry Utwardzany Kask
Hełm
Obrona: 8
Cechy: obrona +3
Wymagania: SIŁA: 7, POZIOM: 2

Zebaty Topor Dwureczny
Broń dwuręczna
Obrażenia: 21 - 45
Cechy: Trafienie -4, obrażenia broni +10, minimalne obrażenia +4 %
Wymagania: SIŁA: 38, POZIOM: 26

Wzmacniajaca Palka Krwi
Broń jednoręczna
Obrażenia: 11 - 14
Cechy: Trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h, obrażenia broni +8, -1 do PKT KRWI za każde trafienie
Wymagania: POZIOM: 18, WIEDZA: 15

Sztylet Trafienia
Broń jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 8, ZWINNOŚĆ: 10

Opiekuncza Palka
Broń jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, PKT ŻYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 14

Dobry Glock
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 9 - 18
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 10, POZIOM: 5

Topor Dwureczny Podstepu
Broń dwuręczna
Obrażenia: 10 - 35
Cechy: Trafienie -4, WPŁYWY +3, minimalne obrażenia -2 %
Wymagania: SIŁA: 30, POZIOM: 24

Jadowity Miecz Dwureczny
Broń dwuręczna
Obrażenia: 15 - 25
Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego bronią +4 %
Wymagania: SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 29, POZIOM: 41

Palka Przodkow
Broń jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 15

Palka Precyzji
Broń jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 13, POZIOM: 9

Zebaty Noz Mestwa
Broń jednoręczna
Obrażenia: 13 - 14
Cechy: Trafienie +5, obrażenia broni +8, ZWINNOŚĆ +7, CHARYZMA +6
Wymagania: SIŁA: 4, POZIOM: 15, ZWINNOŚĆ: 15, CHARYZMA: 15

Zwinna Maczuga
Broń dwuręczna
Obrażenia: 10 - 25
Cechy: Trafienie -8, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 10, POZIOM: 10

Maska
Hełm
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +10 %
Wymagania: POZIOM: 10

Okrutna Maczuga
Broń dwuręczna
Obrażenia: 15 - 30
Cechy: Trafienie -8, obrażenia broni +5
Wymagania: SIŁA: 30, POZIOM: 5

Utwardzany Kask Wytrzymalosci
Hełm
Obrona: 9
Cechy: obrona +6
Wymagania: SIŁA: 11, POZIOM: 4

Palka Mocy
Broń jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: Trafienie +4, obrażenia broni +5
Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 5

Szybka Palka Trafienia
Broń jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +10
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 20, POZIOM: 20

Lekka Maczuga
Broń dwuręczna
Obrażenia: 10 - 25
Cechy: Trafienie -8, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: SIŁA: 24, POZIOM: 5

Maczuga Zdrady
Broń dwuręczna
Obrażenia: 15 - 30
Cechy: Trafienie -8, WPŁYWY +2, obrażenia broni +5
Wymagania: SIŁA: 25, POZIOM: 5

Noz Krwi
Broń jednoręczna
Obrażenia: 13 - 14
Cechy: Trafienie +5, obrażenia broni +8, -1 do PKT KRWI za każde trafienie
Wymagania: WIEDZA: 15, POZIOM: 10

Kask Przezornosci
Hełm
Obrona: 3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2
Wymagania: SIŁA: 6, POZIOM: 1

Noz Bolu
Broń jednoręczna
Obrażenia: 15 - 16
Cechy: Trafienie +5, obrażenia broni +10, ZWINNOŚĆ -5
Wymagania: ODPORNOŚĆ: 10, POZIOM: 10

Palka Odwagi
Broń jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +4, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 7

Wzmacniajacy Noz
Broń jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 8

Ozdobna Obrecz
Hełm
Obrona: 1
Cechy: CHARYZMA +5, obrona postaci -2, WYGLĄD +3
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 10

Miecz Bolu
Broń jednoręczna
Obrażenia: 19 - 22
Cechy: Trafienie +6, obrażenia broni +10, ZWINNOŚĆ -5
Wymagania: SIŁA: 8, POZIOM: 20, ODPORNOŚĆ: 10

Kasajacy Noz Zarazy
Broń jednoręczna
Obrażenia: 15 - 16
Cechy: Trafienie +5, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %, obrażenia broni +10, obrona postaci -8
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 10, POZIOM: 16, ODPORNOŚĆ: 15

jesli cos chcecie pisac tanio sprzedam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
volrod
Brat



Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:37, 27 Gru 2006    Temat postu:

Szybka Palka Trafienia ....... ile za nia chcesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczy
Brat



Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:30, 27 Gru 2006    Temat postu:

a wzial juz ktos zebaty noz mestwa?? jak nie to poprosze(ewentualnie moge troche zaplacic do 250 pr )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Blood Warriors Strona Główna -> Handel Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin