Autor Wiadomość
kaczy
PostWysłany: Śro 12:30, 27 Gru 2006    Temat postu:

a wzial juz ktos zebaty noz mestwa?? jak nie to poprosze(ewentualnie moge troche zaplacic do 250 pr )
volrod
PostWysłany: Śro 11:37, 27 Gru 2006    Temat postu:

Szybka Palka Trafienia ....... ile za nia chcesz?
bastian
PostWysłany: Sob 11:44, 23 Gru 2006    Temat postu: Sprzatam zbrojownie

Jadowity noz zwinnosci
Bron jednoreczna
Obrazenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, szansa trafienia krytycznego bronia +3 %, ZWINNOSC +3
Wymagania: ZWINNOSC: 18, POZIOM: 11

Palka Drakuli
Bron jednoreczna
Obrazenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, +2 do PKT KRWI za kazde trafienie
Wymagania: WIEDZA: 10, POZIOM: 15

Miecz Mocy
Bron jednoreczna
Obrazenia: 14 - 17
Cechy: Trafienie +6, obrazenia broni +5
Wymagania: SILA: 18, POZIOM: 15

Opiekuncza Palka Odwagi
Bron jednoreczna
Obrazenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, PKT ZYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h, ZWINNOSC +4, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 21

Opiekunczy Noz
Bron jednoreczna
Obrazenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, PKT ZYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 14

Utwardzana Obrecz
Helm
Obrona: 3
Cechy: CHARYZMA +5, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 7, SILA: 2

Sztylet Odwagi
Bron jednoreczna
Obrazenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, ZWINNOSC +4, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 10

Miedziany Amulet
Amulet
Cechy: WYGLAD +6
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLAD: 2

Dobry Jadowity Rapier
Bron jednoreczna
Obrazenia: 11 - 15
Cechy: Trafienie +15, szansa trafienia krytycznego bronia +5 %
Wymagania: ZWINNOSC: 23, POZIOM: 21

Dobra Palka Bolu
Bron jednoreczna
Obrazenia: 20 - 24
Cechy: Trafienie +6, obrazenia broni +15, ZWINNOSC -5
Wymagania: ODPORNOSC: 10, POZIOM: 10

Palka Zemsty
Bron jednoreczna
Obrazenia: 23 - 26
Cechy: Trafienie +4, obrazenia broni +20, obrona przedmiotów = 0
Wymagania: SILA: 5, POZIOM: 15

Pika Zarazy
Broń dwuręczna
Obrażenia: 20 - 55
Cechy: Trafienie -10, obrażenia broni +15, obrona postaci -8
Wymagania: SIŁA: 18, POZIOM: 23, ODPORNOŚĆ: 15

Dobry Rapier Bolu
Broń jednoręczna
Obrażenia: 26 - 30
Cechy: Trafienie +15, obrażenia broni +15, ZWINNOŚĆ -5
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 10, POZIOM: 22, ODPORNOŚĆ: 10

Maczuga Hazardzisty
Broń dwuręczna
Obrażenia: 10 - 26
Cechy: Trafienie -8, WPŁYWY +6, minimalne obrażenia -2 %, maksymalne obrażenia +2 %
Wymagania: SIŁA: 25, POZIOM: 8

Kask Ochrony
Hełm
Obrona: 9
Cechy: obrona +6
Wymagania: SIŁA: 13, POZIOM: 4

Helm Przezornosci
Hełm
Obrona: 7
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2
Wymagania: SIŁA: 9, POZIOM: 1

Jadowita Palka Zarazy
Broń jednoręczna
Obrażenia: 13 - 16
Cechy: Trafienie +4, szansa trafienia krytycznego bronią +3 %, obrażenia broni +10, obrona postaci -8
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 13, POZIOM: 19, ODPORNOŚĆ: 15

Dobry Okrutny Nóż Mocy
Broń jednoręczna
Obrażenia: 23 - 24
Cechy: Trafienie +8, obrażenia broni +15
Wymagania: SIŁA: 15, POZIOM: 10

Dobry Utwardzany Kask
Hełm
Obrona: 8
Cechy: obrona +3
Wymagania: SIŁA: 7, POZIOM: 2

Zebaty Topor Dwureczny
Broń dwuręczna
Obrażenia: 21 - 45
Cechy: Trafienie -4, obrażenia broni +10, minimalne obrażenia +4 %
Wymagania: SIŁA: 38, POZIOM: 26

Wzmacniajaca Palka Krwi
Broń jednoręczna
Obrażenia: 11 - 14
Cechy: Trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h, obrażenia broni +8, -1 do PKT KRWI za każde trafienie
Wymagania: POZIOM: 18, WIEDZA: 15

Sztylet Trafienia
Broń jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 8, ZWINNOŚĆ: 10

Opiekuncza Palka
Broń jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, PKT ŻYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 14

Dobry Glock
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 9 - 18
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 10, POZIOM: 5

Topor Dwureczny Podstepu
Broń dwuręczna
Obrażenia: 10 - 35
Cechy: Trafienie -4, WPŁYWY +3, minimalne obrażenia -2 %
Wymagania: SIŁA: 30, POZIOM: 24

Jadowity Miecz Dwureczny
Broń dwuręczna
Obrażenia: 15 - 25
Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego bronią +4 %
Wymagania: SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 29, POZIOM: 41

Palka Przodkow
Broń jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 15

Palka Precyzji
Broń jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 13, POZIOM: 9

Zebaty Noz Mestwa
Broń jednoręczna
Obrażenia: 13 - 14
Cechy: Trafienie +5, obrażenia broni +8, ZWINNOŚĆ +7, CHARYZMA +6
Wymagania: SIŁA: 4, POZIOM: 15, ZWINNOŚĆ: 15, CHARYZMA: 15

Zwinna Maczuga
Broń dwuręczna
Obrażenia: 10 - 25
Cechy: Trafienie -8, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 10, POZIOM: 10

Maska
Hełm
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +10 %
Wymagania: POZIOM: 10

Okrutna Maczuga
Broń dwuręczna
Obrażenia: 15 - 30
Cechy: Trafienie -8, obrażenia broni +5
Wymagania: SIŁA: 30, POZIOM: 5

Utwardzany Kask Wytrzymalosci
Hełm
Obrona: 9
Cechy: obrona +6
Wymagania: SIŁA: 11, POZIOM: 4

Palka Mocy
Broń jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: Trafienie +4, obrażenia broni +5
Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 5

Szybka Palka Trafienia
Broń jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +10
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 20, POZIOM: 20

Lekka Maczuga
Broń dwuręczna
Obrażenia: 10 - 25
Cechy: Trafienie -8, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: SIŁA: 24, POZIOM: 5

Maczuga Zdrady
Broń dwuręczna
Obrażenia: 15 - 30
Cechy: Trafienie -8, WPŁYWY +2, obrażenia broni +5
Wymagania: SIŁA: 25, POZIOM: 5

Noz Krwi
Broń jednoręczna
Obrażenia: 13 - 14
Cechy: Trafienie +5, obrażenia broni +8, -1 do PKT KRWI za każde trafienie
Wymagania: WIEDZA: 15, POZIOM: 10

Kask Przezornosci
Hełm
Obrona: 3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2
Wymagania: SIŁA: 6, POZIOM: 1

Noz Bolu
Broń jednoręczna
Obrażenia: 15 - 16
Cechy: Trafienie +5, obrażenia broni +10, ZWINNOŚĆ -5
Wymagania: ODPORNOŚĆ: 10, POZIOM: 10

Palka Odwagi
Broń jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +4, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 7

Wzmacniajacy Noz
Broń jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 8

Ozdobna Obrecz
Hełm
Obrona: 1
Cechy: CHARYZMA +5, obrona postaci -2, WYGLĄD +3
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 10

Miecz Bolu
Broń jednoręczna
Obrażenia: 19 - 22
Cechy: Trafienie +6, obrażenia broni +10, ZWINNOŚĆ -5
Wymagania: SIŁA: 8, POZIOM: 20, ODPORNOŚĆ: 10

Kasajacy Noz Zarazy
Broń jednoręczna
Obrażenia: 15 - 16
Cechy: Trafienie +5, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %, obrażenia broni +10, obrona postaci -8
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 10, POZIOM: 16, ODPORNOŚĆ: 15

jesli cos chcecie pisac tanio sprzedam

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group